Probleme la o firmă de curierat după ce Inteligența artificială a început să înjure clienții. Ce s-a întâmplat cu sistemul IA și cum au reacționat reprezentanții firmei?
IA a început să înjure clienții
O firmă de curierat din Marea Britanie a dezactivat funcţia de inteligenţă artificială din sistemele sale de chat, după ce un utilizator frustrat a determinat sistemul să compună o poezie despre cât de prost este serviciul pentru clienţi al companiei.
“A fost odată un chatbot numit DPD / Inutil în ajutor a oferi”, a scris robotul după ce Ashley Beauchamp a renunţat să mai încerce să-l convingă să-i dea un număr de telefon pentru serviciul cu clienţii şi i-a cerut în schimb să scrie un poem despre serviciile proaste de chatbot.
Citește și: Cum vor fi afectate aproape 40% dintre locurile de muncă de AI
“DPD a fost o pierdere de timp / Cel mai mare coşmar al unui client”, a continuat chatbotul înainte de…