Dar să nu acuzăm numai vremea neobișnuit de caldă pentru performanțele slabe ale stațiilor de știri din sondajele de audiență! Nici măcar pe seama faptului că, începând din acest an, eșantionul reprezentativ al măsurătorii a fost recalibrat. Într-o lună în care negocierile PSD cu PNL pentru comasarea alegerilor au ținut capul de afiș al agendei politice și scandalurile din familia Șoșoacă au intrat în regim de Breaking News, interesul telespectatorilor pentru știrile TV (consumate pe telecomandă) a scăzut, confirmând că această nișă alunecă de la lună la lună, indiferent de vreme și de anotimp. Scăderea continuă a ratingurilor televiziunilor de știri arată mai degrabă că politica lor editorială este mai puțin interesantă, încremenită și irelevantă.
Cele opt stații de știri, cuprinse în Sistemul Național de Măsurare a Audienței TV, operat de Kantar Media, au înregistrat în februarie 2024 o cotă cumulată de piață de…