Procesul de portare a numerelor de telefon mobil sau fix de la un operator la altul poate aduce beneficii financiare semnificative pentru consumatori în România, conform unei legi reglementate de ANCOM. Astfel, conform Deciziei nr. 72/2023 a ANCOM, clienții au dreptul la despăgubiri în cazul în care portarea numerelor întârzie sau întrerupe serviciul.
Despăgubirile pentru fiecare zi de întârziere sunt de 5 lei pentru fiecare număr inclus în abonament sau cartelă preplătită. Acestea trebuie solicitate în termen de 60 de zile de la portare, iar furnizorii au obligația să răspundă în maximum 30 de zile de la primirea cererii. Suma trebuie acordată în maxim 60 de zile de la depunerea cererii și poate fi plătită eșalonat, conform unui acord între furnizor și consumator.
Este important ca românii să fie informați despre acest drept și să solicite despăgubirile cuvenite în cazul întâmpinării problemelor în procesul de portare a numerelor lor de telefon. Astfel, schimbarea operatorilor de telecomunicații poate aduce beneficii financiare semnificative pentru consumatori, în conformitate cu legislația ANCOM.
Citeste articol integral
Sursa & Foto Credit- “jurnalmm.ro”
Notă pentru publicații: Știrile sunt preluate automat din feed-ul Google News sau în urma unor acorduri scrise cu publicațiile. După cum observați, este specificată sursa, creditul foto și linkul către articolul integral. Dacă doriți ca articolele dumneavoastră să nu mai fie preluate, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail de mai jos, și le vom întrerupe imediat.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com
Cititi Termeni si Conditii