„Am primit cu entuziasm vestea cea mare. Conceptul meu va fi parte din identitatea celei mai cunoscute stațiuni din România! Acest concurs a devenit o ocazie unică, fiind o platformă de expunere a talentului în domeniul designului grafic. Sunt mândru să pot contribui într-un mod creativ la construirea unei povești de succes în turismul românesc”, a declarat câștigătorul, târgmureșeanul Andrei Pașa, un graphic designer cu experiență de 20 de ani.
:contrast(8):quality(75)/https://static4.libertatea.ro/wp-content/uploads/2024/04/andrei-pasagmail-com-717x1024-2.jpg)
Juriul a ales varianta câștigătoare după 3 criterii:
- 1 Exprimarea brandului (40 %) – relevanţă pentru valorile și personalitatea brandului;
2. Impact (40 %) – propunerea grafică să aibă un caracter distinctiv și memorabil, care să reflecte personalitatea destinației. Sloganul să fie concis, memorabil, atractiv;
3. Portabilitate – funcţionalitate, propunerea să fie vizibilă, lizibilă și uşor recognoscibilă în toate modalitățile de utilizare. Cât de…